péntek, december 19, 2008

Készülődés

Éjszaka a fiam megint műsorozott, Réka át is menekült hozzánk. Én meg átmentem a kicsihez, és Réka ágyán együtt aludtunk. Valahogy olyan kényelmetlen volt az az ágy, pedig régen mennyit aludtam rajta! Nem is pihentem ki igazán magam éjszaka.
Gergő itthonról dolgozott, mondanom se kell, hogy reggel 8- este 8-ig a gép előtt ült a telefonhoz ragadva. Én csináltam a dolgomat, a gyerekek is igényelték a foglalkozást nagyon, el is fáradtam délutánra. Pedig a java még csak ezután jön! Holnap levisszük őket Piroskához, de már annyi minden tennivalót kitaláltam magamnak, hogy már abba belefáradtam:)
A kicsik időnként olyan édesen elfoglalták magukat és egymást, hogy élvezet volt nézni:D Az egyik ilyen elfoglaltságukat Gergő meg is örökítette:
Délután számítógépeztek a gyerekek:) Annyira édesek voltak. Réka volt, aki használta az egeret- különben már nagyon profi a kis drágám-, kisGergő inkább csak ujjongott mindenen, és a billentyűzetet csapkodta.
Este elkezdtem összecsomagolni holnapra. Amikor Rékát ágyba dugtam, eszembe jutott, hogy pár napig nem ölelhetem majd magamhoz. Olyan rossz érzés volt:(

Levinek kilátásban van végre egy állás. Úgy örülnék, ha sikerülne neki!!!!!

1 megjegyzés:

Névtelen írta...

Tündériek ezeken a képeken. Hát lehet haragudni,mert éjjel nem ilyen kis angyalkák?? Dehogy lehet!! Gizi