szombat, december 20, 2008

Gyerekek nélkül:1. nap

Délelőtt Gergőnek itthonról még dolgoznia kellett, de ahogy tudtunk, indultunk Tiszakécskére. Réka drágám már nagyon be volt sózva, még a kis hátizsákját is telepakolta játékkal, aminek nagy részét persze kirámoltam, amikor nem látta:) Ebéd után elintéztünk pár dolgot anyósomnak- fát és halat vettünk-, apósoméknál is tiszteletünket tettük, aztán felpakoltuk az ajándékokat és indultunk haza a gyerekek nélkül. Úristen, anyósom mennyi ajándékot vett!!! Tátva is maradt a szám a mennyiség láttán. Hááát, mi elbújhatunk mögötte. Tudom hogy nem a mennyiség a lényeg, csak azért erre nem számítottam...
Előtte még elvittük a gyerekeket és anyósomat egy karácsonyi ünnepségre a Művelődési Házba. Mikor kitettük őket és elindultak, kisGergő annyira drága volt, ahogy kuksolt hátrafelé, hogy mi hol maradunk már, majdnem orra is bukott közben. Kicsi fiú természetesen elaludt- ugyanis zenéltek is-, Réku meg alig bírta kivárni a végét, mert annyira nem kötötte le, egy kicsit nagyobbaknak szólt a műsor. Nem baj, jól érezték magukat, volt a végén bejglizés és tombola is. Nem nyertek:)
Kecskeméten még vásárolgattunk egy sort, és csak du. 5 körül értünk haza. Utána még nekiugrottam 1-2 dolognak otthon, hogy azért haladjak is. Filmet is néztünk közben, ilyet újse tudunk csinálni, ha a kicsik itthon vannak:) Este egy kicsit idegesített, hogy az alsó szomszéd úgy üvöltette a Megasztár döntőt, és őrjöngtek is hozzá, hogy teljesen képben voltam, ki nyert, minden felhallatszódott. Én meg próbáltam visszafogni magam, hogy ne porszívózzak már 8 után, nehogy zavarjam őket, de lehet hogy mégiscsak azt kellett volna, hátha észre vették volna magukat. Na mindegy...
Hajnali 1-kor feküdtem le, de olyan rend lett, hogy csak na!!!

Nincsenek megjegyzések: