kedd, május 05, 2009

Szeles nap volt

Mára nem volt ebédünk, így nem terveztem sétát délelőttre. De mivel a husi nagyon lassan olvadt ki, és a gyerekek annyira szépen elfoglalták magukat, nekiestem az elmaradt házimunkáknak: 3 adagot kimostam, kiteregettem, elmosogattam, kiporszívóztam mindent, rendet raktam mindenhol, a hűtőt rendeztem, közben játszottam is a kicsikkel. Fél 12-re nagy nehezen kiolvadt a husi, nekiálltam főzni. Nem olyan sokára készen is lett. Mivel ma nagyon szeles és hűvös volt az idő, a gyerekek többnyire bent voltak. Délutánra terveztem egy sétát, vagy legalábbis egy homokozást az udvaron, ami elmaradt, mert kisGergő úgy bedobta a szunyát, hogy órákig úgy is maradt. Így először olvasgattam, Réka is, aztán végre nekiálltam vasalni is. Aztán szokás szerint hazaértek a szomszéd gyerekek, kiköltöztek a plédre, lementek az udvarra. Mikor a pici felébredt, és mentem volna le vele is a homokozóhoz, Réka és a fiúk feljöttek, pici fiút nem is érdekelte tovább a lemenetel. Estefelé felhívtam magunkhoz Gabit a kicsi Barbival, később Simon is átjött, együtt játszogatott a 4 gyerek a pici szobában- odakint egyre nagyobb volt a szél.

Annyira jó volt a lelkemnek, hogy mindent sikerült rendbe raknom a lakásban és utolértem magam, hogy az nem is igaz. Mindig elhatározom, hogy egy ilyen nagy rendrakás után majd mindig mindent a helyére teszek AZONNAL, de ha csak 1x nem teszem ezt, akkor már csak leshetek. Úgyhogy most nagyon igyekezni fogok, már amennyire ez 2 gyerkőc mellett lehetséges:)
Gergő aláíratta a bölcsis jelentkezési lapot a főnökével, holnap megpróbálom én is elintézni ezt a dolgot. Aztán várunk és izgulunk június közepéig, hogy felvették-e a gyereket...

Nincsenek megjegyzések: