kedd, május 19, 2009

Selejtezés

Ma a gyerekrajzokat, régi firkálmányokat rendezgettem. Lassan 4 év alatt nem dobtam ki szinte egyetlen kis rajzocskát, kis kiszínezőkönyvet sem. De már annyi van, és csak a helyet foglalja, így muszáj volt. Kiválogattam egy adagot, amit itthon elteszek emlékbe, de egyszerűen nem volt szívem kidobni a többit. Úgyhogy szépen összeraktam őket, hétvégén levisszük anyósomhoz, feltesszük a padlásra. Olyan furcsa, szinte az összes kis rajzocskára emlékszem, hogy Réka mikor csinálta őket és éppen hol. És érdekes, de kisGergőtől nem nagyon van eddig semmi, csak pár firkálgatás azokon a lapokon, amiken Réka éppen színezgetett. Az tény, hogy Rékának annak idején nagyon sokat rajzolgattam, ő igényelte és kérte is ezt. KisGergőnek még nem nagyon rajzoltam, de majd most már fogok, eddig ez eszembe se jutott, mert annyi minden mást csinálunk helyette. Mondjuk kicsi fiú inkább autózgatna a rajzolás helyett, mint ahogy a könyvek és a mesék sem kötik le annyira, mint annak idején Rékát. Hiába, ő fiúból van...

Estefelé Zsuzsi meglátogatott minket. Visszahozta a kölcsön könyveket és elhozta a szauna-övet is, amit kölcsönkértem tőle. Most is rajtam van:) A felülésekkel nem nagyon haladok, és többektől hallottam, hogy ez is fogyaszt egy kicsit. Hát, kipróbálom, abból baj nem lehet...

Nincsenek megjegyzések: