kedd, május 26, 2009

Most meg a mosógép....

Hétfő kora reggel gyorsan kimostam egy adagot, kiteregettem, beraktam és elindítottam egy másik adagot, és elindultunk sétálni. Mikor hazaértünk, már csak a centrifugálás volt hátra. Hát annak olyan hangja volt, csörgött, csattogott, kattogott, mintha minimum egy marék aprópénz lett volna a mosnivaló között. Azt hittem szétesik a gép. Gyorsan azt is kiteregettem, és beraktam a következő adagot, hogy megfigyeljem, mi történik. Teljesen rendben volt minden, át is ruccantam nyugodt szívvel a szomszédasszonyhoz. (A gyerekek már ott dekkoltak egy ideje:)) Mikor hazaértünk- fél órával később,- azt hallottam, hogy nem hallok semmit. Gyanús volt, ilyen hamar nincs vége annak a programnak... Hát, a gép nem forgatja a dobot! Csak csendesen zümmög helyette. Na, gyorsan hívtam a mosógépszerelőt, kedden délelőtt jön. Hát a gép persze tele volt a lepedőkkel és egy csomó mosószeres vízzel. A vizet kiengedtem a gépből, a hatalmas nagy lepedőket kézzel próbáltam meg kicsavargatni, hogy ki tudjam teregetni, ne büdösödjön be holnapig. Miközben engedtem le a vizet, olyan hangja volt a gépnek, mintha éppen mégis forgatná a dobot. Úgyhogy most nem tudom, mi van, lehet hogy nem is az ékszíj szakadt el... Majd holnap kiderül...
Így ma jó alaposan kisikáltam a fürdőszobát is, kicincáltam a mosógépet is ,alatta is kitakarítottam, meg mindent, amit csak el lehet képzelni. Most csillog- villog minden. Egy darabig... El is fáradtam benne.

Nincsenek megjegyzések: