kedd, május 26, 2009

Invázió

Hétfő este olyan dolog történt velem, mint még soha! Tisztára valami horrorfilmben éreztem magam.
Az történt ugyanis, hogy ugyanúgy, mint máskor, picit megdöntve hagytam az erkélyajtókat és az ablakot, mert nagyon meleg volt. 11 körül készülődtem a lefekvéshez, amikor a konyhában egy kis tányérban megláttam pár darab kis muslinca- szerű bogarat. Felnéztem a plafonra, hogy honnan kerülhettek oda... hát nem kellett volna. Pár másodpercre megállt a szívverésem, lezsibbadt mindenem, felállt a létező összes szőr a testemen és pánikba estem. Ugyanis hemzsegtek a bogarak a plafonon és a sarkokban, de úgy, hogy még most is viszketek tőlük mindenhol. Milliónyian voltak a nappaliban, de aztán észrevettem, hogy a szobában szinte még annál is többen... A fürdőszobában is volt egy csomó. Rémületemben a földbe gyökerezett a lábam, tényleg bepánikoltam. Irtózom a kis ízeltlábú bogaraktól, akármilyen kicsi is! Majdnem sírva hívtam fel Gergőt, miközben bezárkóztam a gyerekek szobájába. Ott nem volt 1 darab állat sem, az ő szobaajtajuk be volt hajtva, nem mentek be. Az ötlet az az volt, hogy kapcsoljam fel a villanyt az előszobában, a többi helyen le, hogy odacsalogassam az összeset. Így is tettem, de nem nagyon volt változás, csak annyi, hogy egy kicsit széjjelebb szóródtak. Közben már befeküdtem kisGergő mellé az ágyba, úgy terveztem, ott töltöm az éjszakát, reggel meg lesz ami lesz. És akkor jött az isteni szikra! PORSZÍVÓ! Bár már majdnem éjfél volt, bekapcsoltam a porszívót, és elkezdtem beszippantgatni az állatokat egyenként. Hát, jó sokáig tartott, meg a nyakam és a karom is bedurrant, de csak pár darab maradt!!!!! Annyira rosszul voltam a bogaraktól, hogy vállaltam, hogy a szomszédok esetleg átszólnak, hogy ugyan már ne porszívózzak ilyenkor, de ez nem történt meg. Még a gyerekek sem ébredtek fel rá, pedig nem olyan halk a porszívó. Áldom az eszem ezért az ötletért! Aludni ugyan így sem bírok, de legalább eltűntek. Pontosabban az előszobában még ott vannak, odáig nem ért el a porszívó zsinórja, de majd csinálok velük valamit reggel.
A tanulságot levontam, nincs több nyitva hagyott ablak esténként!!!! Pláne ha fel van kapcsolva a villany! De minimum be kellene szerezni valami szúnyoghálót. Bár ezekre a nyírászárókra, amelyek nálunk vannak, nem nagyon lehet felszerelni semmit...
Csak 1 képet csináltam, többhöz nem volt idegzetem. Igyekeztem nem nagyon nézegetni őket...

Nincsenek megjegyzések: