kedd, május 19, 2009

Csütörtök-nőgyógyász

Este elvonultam végre a nődokihoz, évente 1x felkeresem. Este negyed 10-re mentem, szabályosan féltem kint a sötét utcán. Sitty-sutty végzett a szokásos vizsgálattal. Aztán rátértem Réka ügyére, hogy szeretnénk megnézetni egy gyereknőgyógyásszal, adjon már nekem egy nevet, telefonszámot, ahova vihetnénk. És akkor ő gondolkodás nélkül felírt egy jó erős kenőcsöt, hogy azzal kenegessem. (Mellesleg gombaölő kenőcsöt) Hiába mondtam, hogy nincs fertőzése, meg kérdeztem, hogy akkor ettől elmúlik-e a véres pisi, de ő mindenre csak azt válaszolta, hogy csak próbáljam ki. Hát megmondom őszintén, szeretem ezt a dokit, semmi bajom nem volt vele soha, de most egy hatalmasat csalódtam. Elítélem az olyan orvosokat, akik minden előzetes vizsgálat nélkül ajánlanak valamit kipróbálásra, HÁTHA jó lesz. Pláne ilyen kicsi gyereknél! Nem fogom Rékán használni azt a kenőcsöt! Akkor keresünk MI egy gyereknődokit, ha ő nem segített. Nem értem, miért esett volna le a gyűrű az ujjáról, ha ajánlja egy kollégáját...

2 megjegyzés:

Gonda Zoltán írta...

Nem a gyűrű esett volna le, szimplán attól a gyógyszercégtől kap jutalékot. Vagy mégsem?

bogica írta...

Na látod, ez eszembe se jutott... De akkor is!