csütörtök, május 21, 2009

Gyerekfelügyelet és lakógyűlés

Szerdán délelőtt a szomszédasszony megkérdezte, vigyáznánk-e a kis 8 hónapos Lilikére, amíg ő nagyon gyorsan elintéz valamit a városban. Hát persze hogy vigyáztunk! A gyerekek ujjongtak érte, Lilike is jött boldogan, lassan már minden napos vendég nálunk:) Nem volt semmi gond, nem volt sírás sem. Csak 1x kezdett lefelé konyulni a szája, amikor kisGergő valamiért szokás szerint sikítva elkezdett hisztizni, és ő ettől megijedt, de aztán mégsem sírt.
Ma úgy kitakarítottam, hogy csak na! Csináltam ebédet is, és délután már másnapra is megfőztem. Jól elfáradtam, de legalább ragyogott minden!
Este 6-kor kezdődött a lakógyűlés, másfél óráig tartott. A gyerekeket vittem magammal, ők szépen eljátszogattak végig, nem volt velük gond. A vége felé már Gergő is befutott. Átbeszéltünk sokmindent, kiderült 1-2 dolog, volt egy kis pletyi is..., és júliustól emelkedik a közös költség, nem is kevéssel:( De amúgy minden rendben. Találkoztunk az új lakóval is, történetesen az alattunk lévő lakást vette meg. Most nem volt erről szó, de a múltkor mintha azt mondta volna a Léna, hogy cégnek fogja bérbe adni, irodának. Hát, kíváncsi leszek....


Nincsenek megjegyzések: