szerda, május 13, 2009

Most olyan jól mennek a dolgok!!

A múltkor csináltam egy nagyobb takarítást és rendrakást. Azóta sikerül megtartanom a rendet!!!!! Bármikor jöhetne hozzánk bárki, rend és tisztaság van mindig. Nem halmozódnak fel a dolgok, mint eddig: azonnal elmosogatok, elpakolok magunk után. A mosással is utolértem magam, már elég csak 2 naponta mosnom. Mostanában sikerül időben megfőznöm, több időm van játszani a gyerekkel is. Sokat olvasok megint, és valahogy van is rá időm. 3 hét alatt 2 könyvet olvastam el: Nora Roberts- A múlt titkai, és Jane Austin- A mansfieldi kastély. 400-500 oldalas mindkettő. Hetente 1x eljutok a szoliba is, és felüléseket is elkezdtem végre csinálni. Egyre többször csinálok sütit is - egyenlőre csak muffint. Többnyire kipihent vagyok, a gyerekek valahogy pár napja átalusszák az éjszakákat mindketten!!!! (Este 9- reggel fél7-7-ig) Most olyan flottul megy minden!!!! Remélem sokáig így marad:)))))

1 megjegyzés:

Gizi írta...

Nagyon örülök hogy ilyen jól érzitek magatokat. A gyerekek tündériek!! Te pedig egész sportlédy leszel.
Puszi Gizi