kedd, május 19, 2009

Péntek- lomtalanítás

Egész nap rendezkedtem, pakoltam, előkészültem az esti lomtalanításhoz. Ahogy Gergő este hazaért, már vittük is le a franciaágyat. 2 részletben vittük, majd' megszakadtuk, de mivel már nem kellett rá vigyáznunk, ahol csak lehetett toltuk, csúsztattuk, csak ott emeltük meg, ahol nagyon muszáj volt, de így is majd' meggebedtünk. Aztán már csak apróságok voltak: az eltört motor, a pedállal nem hajtható háromkerekű bicikli, a törött lábú műanyag asztalka, leszakadt szekrényajtó... A biciklit már félúton elkérték Gergőtől a biciklis, "véletlenül" a lomtalanítás helyszínén cirkáló fiatalemberek, nagyon örültek neki. Még nagyobb volt az örömük, amikor meglátták a franciaágyat. Még hallottam, ahogy áradoztak, hogy mennyire gyönyörű! Hát igen, a kárpit nagyon szép, hibátlan, az egyéb hibáira viszont majd később rájönnek:) Ugyanis 10 perc múlva, amikor kinéztem az erkélyről, már hűlt helye volt... Hát, használják egészséggel! Aztán átköltöztettük végre a gyerekszobából a kanapét, most már az lesz a miénk. Élvezték a gyerekek az új helyzetet, jó nagy hely lett így most nekik a játszáshoz. Meg ezzel a kanapéval a mi szobánk is egy kicsit más lett. Végre egy kis változás!!!!

Nincsenek megjegyzések: