szerda, május 13, 2009

Hétfő- kórház

Hétfő délelőtt 10-re volt időpontunk a kórházba az ambulanciára. Csak kontrollra kellett menni, Réka megette az összes antibiotikumját. Nem vizsgált a gyereken semmit az orvos, csak arra hagyatkozott, hogy én azt mondtam, már egyáltalán nem köhög, már a gyógyszerszedés 2. napján teljesen elmúlt minden addigi panasza. Így a szteroidos sprayt sem kell már használni, pedig az elején még úgy volt, azt még az antibiotikum után is 4 hétig kapnia kell. Úgyhogy úgy néz ki ,kigyógyult ebből a dologból Réka, ÉLJEN!!!! Kértem a dokinőt, azért nézze már meg a gyerek torkát, mert reggelente szokta fájlalni. De nem piros, nincs baj, csak valószínűleg este nyitott szájjal alszik, vagy horkol, kiszárad a torka. Én is ilyesmire gondoltam, ilyenkor szoktam teáztatni, így megnyugodtam egy kicsit.
Idén már 2x voltunk az ambulancián. Csak beutalónk volt, nem időpontunk. Mindig rengetegen voltak- kb 20-an-, és mindig mi voltunk a legutolsók. Órákig vártunk. Most kértem időpontot, és egy teremtett lélek nem volt előttünk! Üres volt a váró, mikor mentünk. Fél 10 után már ott is voltunk, nem számítottam arra, hogy a busz ilyen hamar jönni fog. Azonnal bemehettünk, így még bőven ebédidő előtt otthon voltunk. Tipikus... Pedig előtte még császkáltunk is Rékával, bementünk 1-2 üzletbe vásárolgatni. Pontosabban csak szerettem volna vásárolgatni, elfelejtettem, hogy reggel Gergő kivette a pénzt a péztárcámból, hogy legyen nála is kp. Persze hogy olyan helyeken voltunk, ahol nem lehet kártyával fizetni... Így csak 4 pár új zoknit tudtam venni Rékunak. De nagyon jópofák, nagyon örült a kicsi lány, hogy végre a zokniai is lányosak:)
Iszonyú meleg volt. Délután nem is mentünk sétálni, csak le az udvarra, ahol árnyék volt. Otthon már előszedtem a nyári ruhácskákat, Réka ma volt először miniszoknyában, mezítláb szandiban, kis pántos felsőben. Édes volt, de nem csináltam képet sajnos:(

Nincsenek megjegyzések: