kedd, május 26, 2009

Péntek- gyereknőgyógyásznál

Pénteken korán reggel indultunk fel Pestre. Gergő ment dolgozni, de előtte minket kitett a Gyöngyösi utcánál, ugyanis vittem Rékát egy gyereknőgyógyászhoz, hátha kiderül már végre valami a kis bajával kapcsolatban. Elég korán érkeztünk, de legalább így bőven volt időm megkeresni a pontos helyet. Készültem is mindennel: vittem kis színezőt színescerkákkal, mesekönyvet, kis kártyát... Mindet igénybe is vettünk, míg nem elérkezett a "mi időnk". 5 percnél tovább nem voltunk benn, és a kicsi lány nagyon ügyi volt! Kenetet vettek a kis drágámtól, aminek majd pénteken lesz eredménye. Ennyi.
Előttünk állt az egész nap, biztos voltam benne, hogy Gergő 5-nél előbb nem fog végezni. Először is császkáltunk a Duna Plázában, de nem volt semmi látnivaló, semmi nem volt nyitva: még nem volt 10 óra. Ezek után metróztunk egy csomót, irány az IKEA. Pár órát elbóklásztunk ott, Réka gyerekekkel is játszott egy keveset, de nem vettünk semmit. Viszont jó volt kicsit nézelődni. Utána megint metróztunk, meg villamosoztunk is, mentünk Gergő munkahelyére. Apa rendelt nekünk ebédet, szépen megebédeltünk, aztán elfoglaltuk magunkat, és már 4 óra is lett, indultunk haza! Alig voltunk pár helyen, de az utazgatással annyi idő elment, hogy elképesztő!

Egyik gimis osztálytársnőmmel megbeszéltük, hogy ezen a napon ő is Pesten lesz és találkozunk. Hát, nem jött össze, előző nap lebetegedett a kisfia, nem jött Pestre:(:(:(
Ritát is hívtam telefonon, felköszöntöttem névnapja alkalmából, beszélgettünk egy kicsit, de sajnos dolgozott, vele se tudtunk találkozni. Na majd legközelebb célirányosan jövünk hozzá!


1 megjegyzés:

Gizi írta...

Szorítok hogy mindent rendben találjanak Rékánál!!De azért jó lenne ha végre kiderülne mitől is fáj a kis pocija.