kedd, január 27, 2009

Végeztem

Kézen fogva aludtak el este:
Ma elolvastam a könyvet. Hát, nem emlékszem, sírtam-e valaha könyvön- filmen biztosan-, de most ez is megtörtént. Ilyenkor, ha befejezek egy jó könyvet, azt sajnálom, hogy nem olvastam lassabban, mert akkor tovább tartott volna. Ami hülyeség, mert csak úgy falom a sorokat, ha egyszer teszik...
Befejeztem kisGergő fogmosását a kis fogmosó "eszközzel" is, mert mindig ráharap az ujjamra, vigyorog és nem ereszti. Én meg nyüszítek, de ő azt hiszi, ez jó móka. Pedig nem az, ezt bizton állíthatom. Így kibontottam a Rékának szánt új fogkefét, ő majd kap másikat. Pici fiúnak tetszett ez a megoldás is, na de azt már harapdálhatja!
Ma engem is megharapott. Nagyon fájt, mert csak egy pici bőrdarabot csípett a fogacskái közé, úgy harapott, és így sokkal fájdalmasabb. Szerintem. Elgondolkodtam, hogy esetleg puszit szeretne adni, csak még nem sikerül, vagy egyszerűen csak kezd vadulni?
Délelőtt óvodákat és bölcsődéket hívtam telefonon, nyílt napok és beiratkozás ügyben. 1-2 hónap és ezeknek is eljön az ideje. Úristen, Réka nyáron már 4 éves lesz!!
Délután festegettek a kis drágák. Picurka most fogott először ecsetet a kis kezében, nagy élvezettel maszatolta a vizet a papíron. (Mert azért a festéket még nem mertem odaadni neki.)
Az evés terén változások történtek: Réka jobban eszik, mint kisGergő. Ez meglepő. Mondjuk Réka egy ideje eszi a Béres cseppet, de ez szerintem még nem ennek tudható be. Mondjuk úgy látom, pici fiúnak mintha jönne megint egy foga, az viszont fura lenne, hogy nem nyűgös, és aludni is tud rendesen, csak nem eszik... Na mindegy, majd kiderül.
Levinél fejlemények vannak Németországban munka ügyben. Hát Levi, hajrá!!!

1 megjegyzés:

Névtelen írta...

Imádni valók mindeggyik képen. Ilyen korban előfordul hogy a gyerekek elkezdenek harapni, és ők ezt még élvezik is, de sajnállak titeket érte. Gizi