szombat, január 17, 2009

Bosszúság

Délelőtt itt voltak apósomék. Jusztikának ismételten volt egy olyan megjegyzése, amitől kiborult a bili. Nem rögtön akkor, hanem egy telefonbeszélgetés alkalmával. Nem részletezem, de azt hittem felrobbanok. Gergő összeveszett az apjával, ami után úgy viselkedett, mint egy zombi. Ezután érkeztek anyuék. Próbáltam jókedvű és mosolygós lenni, ugyanis Gergő elvonult, teljesen magába roskadt. Nem volt olyan az alkalom, hogy elmondjam anyunak a dolgokat, de ez megtörtént este a telefonban. Akkor jól kipanaszkodtam magam, jól esett. Szegények azt hitték, velük volt bajunk, hogy rosszkor jöttek, vagy valami hasonló. De így ők is egy kicsit megnyugodtak, és nekem is jobb volt. Nem hagytam, hogy Gergő felhívja az apját, mert abszolút rosszul vagyok attól, ha valaki ennyire megalázkodik valaki előtt, miután nem kéne. Mert szerintem az apjának nincs igaza, és neki kéne jelentkeznie. Ennek ellenére Gergő megeresztett egy sms-t amikor nem láttam, de ez még belefér. Bár én nem tettem volna... Drágáim mesét néznek:)

Nincsenek megjegyzések: