kedd, január 06, 2009

Ma már kicsit jobb

Az éjszaka kisGergőt tekintve nagyon szuper volt. Nem volt éjféli ébredés, az üvegét 2x kellett megtöltenem, nem mászott ki az ágyból. Rékához annál többször át kellett mennem, fájlalta a hasát sokszor. Hajnali 5-kor épp' hogy kiértem vele a WC-re.
A mai program zenebölcsi lett volna kisGergőnek, de nem találtam senkit, aki vigyázott volna addig Rékura. Azt találtam ki tegnap, hogy magammal viszem őt is, szerintem 1 alkalommal kivételesen ott lehetnék 2 gyerekkel is. De mivel a hasmenése még mindig tart, inkább nem mentem, nem akarnám megfertőzni ott a picikéket.
Reggel Gergő rendezte a tegnapi dolgot valamennyire a szüleivel, de még így sincs túlzottan jó kedve szegénynek. Csak lennénk már túl az egészen...
Délután elmentünk a gyerekdokihoz. Réka kapott új gyógyszereket. Remélem hatásos lesz, mert sajnos már ott tartunk, hogy véres is neki és nagyon szenved. Annyira rossz, hogy nem tudok rajta segíteni! A dokinál tiszta muris volt, hogy kb. 2x annyi időt töltöttünk az öltözködéssel, mint amennyit a rendelőben. Jól beöltöztünk, nehogy fázzunk esetleg megfázzunk.
Este a gyerkőcöket megint 1 ágyba fektettem, úgy veszem észre, nagyon tetszik mindkettőnek ez a változtatás. KisGergőt viszont le kell majd szoktatni erről az iszonyú sok ivásról, azt mondta a doki, ez biztosan csak egy rossz szokás, ami pár hete van nála. Elkezdjük majd átszoktatni a rendes pohárra, hátha akkor kevesebbet fog inni, mert hogy abból nem lesz annyira kényelmes, mint az üvegből. Úgyhogy a héten felkészülök a következő hiszti-adagra, mert emiatt biztosan lesz...

Nincsenek megjegyzések: