szerda, január 07, 2009

Készülünk

Ismételtem pocsék éjszakánk volt. KisGergő megint Rékával aludt, viszont pontban éjfélkor kezdődött a műsor... Éredekes módon nem mászott ki az ágyból, csak ült és óbégatott. Semmire nem hagyta abba. Így kb. fél óra elteltével jött a hideg vizes fröcskölés. Olyan volt, mint egy zombi: nem lepődött meg, nem ordított hangosabban, mintha az égvilágon semmi nem történt volna. Bármit műveltünk vele, ugyanolyan hangerővel ordított 1 irányba előre meredve. Illetve a szeme csukva volt. De meg se mozdult. Már nem is emlékszem, hogy nyugodott meg, de arra igen, hogy semmit nem pihentem. Így sikerült olyan fejfájással ébrednem, hogy az nem is igaz.
Holnap megyünk a temetésre, így elkezdtem összekészíteni a ruhánkat. Minden létező fekete göncöt összegyűjtöttem, nagyon hideg lesz. Össze is csomagoltam. Piroska jött délben, ő fog itthon vigyázni a gyerekekre, mi pedig már ma este elindulunk. Poroszlón fogunk aludni Orsiéknál, ez kb. félúton van Kecskemét és Nagyhalász között. Így kényelmesebben meg tudjuk oldani a dolgot, mert ha holnap mennénk, reggel 5 körül kellene indulnunk. Már csak Gergőt várom, és indulhatunk is. Amilyen szerencsénk van, ma is jó későn ér haza, hogy későn is tudjunk elindulni. Nehogy egyszer korán kerüljünk ágyba...
Réka állapota változatlan. Ja, azt el is felejtettem írni, hogy Réka tegnap vett be életében először tablettát. Nagyon büszke volt magára, hogy szépen le tudta nyelni. Olyan édes volt:)
KisGergőt próbálom leszoktatni a cumisüvegről. Ma csak pohárból ivott, és tényleg sokkal kevesebbet ivott így, mert nincs mindig a keze ügyében az üvege. Tetszik neki a dolog, bár még elég sok megy neki félre, de hát már nagyfiú, hamar belejön. (Gondolom én.) De nagy kópé, mert gyorsan rájött, hogy ha kifele fújja a levegőt ivás közben, akkor érdekes hangot hall.:D

Nincsenek megjegyzések: