szerda, január 14, 2009

Kipihenten:)

Este 11-kor feküdtem le. Rékát nem sokkal később magamhoz vettem, mert nagyon nyöszörgött, nem akartam, hogy a picit felébressze. Ketten úgyis kényelmesen elfértünk a nagy ágyon. KisGergőhöz csak 1x kellett felkelnem, kivittem a konyhába megitatni- mert persze az úgy nem jó őkelmének, ha beviszem a vizet az ágyába-, és rögtön visszafektettem. Egy kicsit elidőztem mellette, mert nagyon mocorgott, szerette volna, ha cipelem még egy kicsit a popóját. Aztán aludtam reggel fél 9-ig!!!!! Már világos volt, mikor picurkám átbotorkált az ágyamba, egy hang nélkül elhelyezkedett és aludt tovább. Onnantól már egy kicsit éberebben aludtam, mert azért figyeltem, nehogy lepottyanjon, mert az ágy szélén volt már csak hely neki. Aztán valahogy negyed 9 tájékán mindketten felébredtek, nem volt egy hangjuk sem. Réka kimasírozott vécézni, kisGergő elkísérte. Dolga végeztével mindketten átvonultak a szobájukba és elkezdtek színezni. Még mindig egy hang nélkül. Én meg csak feküdtem csukott szemmel, lustiztam 10 percet. Nem is tudom mikor volt ilyen utoljára! Éreztem, hogy kipihentem magam, de nem volt kedvem felkelni:)
A nap csak úgy sitty-sutty elszaladt, tettem-vettem otthon mindenfélét. Kezdem utolérni magam mindenben, annyira jó érzés!!! Délután olvasni is volt időm, amíg a gyerkőcök színezgettek, aztán bele is aludtam a könyvbe. Ez mondjuk nem tartott sokáig, de jól esett nagyon.
Érdekes ez a Nora Roberts könyv, amit most olvasok. Nem ilyen stílust szoktam meg tőle. Ez a könyv most egy fantasy regény, legalább is eddig. De szerintem ilyen lesz mind a 3 kötete, ahogy a tartalmat elolvasom. Ez mondjuk nem baj, szeretem a fantasyt is nagyon. Csak egy kicsit furcsa.
Gergő ma se jön haza:( Megint 3 napig kell őt nélkülöznünk itthon. Hát, nem örülök..
Rékának tegnap óta adom a Béres cseppet, hátha jobb lesz egy kicsit az étvágya. Mert amit mostanában művel evészet címszó alatt, az katasztrófális! Ma megint olyan műsort csinált ebédnél, hogy teljesen elment az étvágyam, nem is ebédeltem. Lassan ott tartunk, hogy kisGergő sem eszik rendesen, mintha csak a nővérét kezdené el majmolni. Hát ennek sem örülök.
Áginak ma megszületett a kislánya: Mosolygó Mira Julianna. Ennek viszont örülök:)
GRATULÁLUNK!!!!!!

1 megjegyzés:

Névtelen írta...

Bogcsika alig győztelek vissza olvasni. Látom még mindíg mozgalmas nálatok az élet, de a gyerekek tündériek lehetnek együtt. Jó hogy végre kezded kicsit kipihenni magad, és jut időd az olvasásra, és néha a szundikálásra is. Nagyon hiányzol, sokat gondolok rád, de örülök hogy legalább itt tudsz írni, így tudunk rólad. Puszillak benneteket: Gizi