hétfő, január 12, 2009

Szmogriadó 2. nap

El sem akartam hinni, de kisGergő 3-kor ébredt csak fel, és fél óra alatt sikerült visszaaltatnom. Meglepődtem, amikor reggel fél 8-kor jött át Réka hozzánk, és pici fiú még mindig aludt!!! Mi történt???
Gergő tegnap megbeszélte a főnökeivel, hogy nem kell bemennie dolgozni, mert ugye szmogriadó van Pesten, és nekünk pont páratlan a rendszámunk. Örültünk is ennek, bár ilyenkor egyfolytában dolgozik ugyan, de itthon van! Na nem sokáig örülhettünk, 11-kor szóltak, hogy el kell mennie mégis egy ügyfélhez, szmogriadó ide vagy oda. Na most ilyenkor mit tud tenni az ember??? Muszáj menni. Pedig mi tényleg be akartuk tartani ezt a szmogos dolgot:( Szegény Gergő már betáblázta a napját, hogy mi mindent fog otthon megcsinálni munka gyanánt, hogy minél előbb végezhessen, erre keresztbe tesznek neki. Ráadásul kevesebb időt kellett töltenie az ügyfélnél, mint amennyi az ide-oda utazás volt. És ahogy hazaért, folytathatta ott a munkát, ahol abbahagyta. Szegénykém nem nagyon szokott panaszkodni, de ma már mondta, hogy egyre fáradtabb ettől a munkától. Hát el is hiszem.
Én sem panaszkodhattam ma, reggeltől estig talpon voltam, csak ebédelni ültem le. Kihasználtam, hogy a gyerkőcök szépen eljátszogattak egymással, és rengeteg dologban sikerült megint utolérnem magam. És ma olyan dolog történt, ami már iszonyú régen: RÉKA ALUDT EGY ÓRÁCSKÁT DÉLUTÁN!!! Nekem is aludnom kellett volna, de pont benne voltam valaminek a kellős közepében, és aztán picurkám is felébredt. Nem betegedett le kisGergő jobban szerencsére, de néha szívnom kell a kis orrát. Nem igazi megfázás ez, nem is tudom mi lehet.
Annyira édes a 2 gyerek, ahogy játszik egymással! Sokszor kisGergő megy oda Rékához, megfogja a kezét, és szó szerint vonszolja maga után. Annyira drága! Réka meg élvezi, hogy kell az öccsének:)
Éjjel teljesen fel voltam ébredve. Nem csoda, amennyi kólát ma megittam...

Nincsenek megjegyzések: