péntek, január 02, 2009

A második nap

Kicsi fiú ma kiszórta a sárga színű sebhintőport a szőnyegre, kőre, magára... Nagyon büszke volt rá. Én meg nagyon örültem:)
Rékával vasalós gyöngyös figurákat csináltunk. Ő a szívecskéset teljesen egyedül készítette, nagyon ügyes volt. Az én művem a halacska. Nagyon jópofa dolog, kár hogy az én gyerekkoromban ilyen nem volt. De majd most kiélem magam:)

Estére még jobban lerobbantam, mint tegnap. Le se írom, annyi bajom van, lehet hogy megtámadott az új influenza vírus. De ez még csak hagyján, az jobban aggaszt, hogy Réku egyre jobban köhög reggel óta. Remélem ennél komolyabb baja nem lesz. Az a pár nappal ezelőtti láz csak jelzett valamit nála tényleg...

3 megjegyzés:

Névtelen írta...

Jobbulást kívánok neked is és Rékának is. Nagyon ügyes lehetsz te is, és persze Réka még nálad is, ha ilyen szép dolgokat tudtok készíteni. És minden percet amit csak lehet a gyerekekkel való törődéssel, és főleg játékkal töltsetek. Puszi Gizi

Névtelen írta...

Szia Bogi! Nagyon tetszik a blogod,végigolvastam az egészet. Örülök, "rákaptál" az írásra:).
Jobbulást kívánok mindkettőtöknek.
Pusz: Kriszta
ui.: A robbanós játékot majd próbáljuk ki egyszer. :)

bogica írta...

Köszi mindkettőtöknek, lassan már javulunk.
Kriszta! Igen, a játékot ki kéne próbálni, majd beszerezzük az elemet hozzá!!!! Meg majd szerzünk egy kis időt is az összejövéshez:)