péntek, január 16, 2009

Lazaság

Ma CSAK fél 8-ig aludtam. Éjjel pici fiú megint befészkelte magát közénk, észre sem vettem, amikor átjött. Szegénykém annyira vergődött, hogy fejre esett az ágyról. Ezt viszont észrevettem. De nem sírt sokáig, aludt tovább.
Piroska itt aludt, ma ment délután itt Kecskeméten a szemészetre. Szürkehályogja lett szegénynek, de nem műtik meg egyenlőre, mert nem elég rossz az állapota. Kb. megvárják, amíg majdnem megvakul, majd akkor. Marha jó, mondhatom.
Ma sem volt túl sok dolgom itthon, főznöm sem kellett, így tudtam megint olvasni sokat-sokat!!! Sőt, aludtam is egyet délután!!!!
Kicsi fiú egyre nehezebben alszik el este, nagyon megszenvedek vele. De este 9-re már mind a ketten alszanak, na de amíg addig eljutunk...
KisGergő néha úgy gagyog, mintha azt mondaná, hogy APA. Amikor nagyon lendületből gagyarászik. Aztán időnként amikor sírva kiabál- de csak akkor-, olyan mintha azt kiabálná, hogy ANYA-ANYA. Lehet, hogy nem tudatos, de ez kezd rendszeres lenni.

3 megjegyzés:

Névtelen írta...

Piroskának sok kitartást kívánok a műtétig. Meglátod amilyen rossz alvó most az a kis prücsök nagynak annál többet alszik majd, igaz ez most téged kicsit sem vigasztal. Puszi Gizi

bogica írta...

Köszönjük Gizike! Különben próbálok örülni annak a helyzetnek a picivel kapcsolatban, ami van, lehetne sokkal rosszabb is!

Névtelen írta...

Szia Bogcsika!!
Hogy vagytok, reméllem nem betegek a gyerekek. Hogy haladsz a könyv olvasásával, vagy már végeztél is? Szép hetet kívánok nektek. Puszi Gizi