szombat, január 03, 2009

Naptár

Ma borzasztóan fontos dolgot kellett csinálnom:) Amit minden év elején. Átírtam a tavalyi naptárból az összes fontosabb eseményt: névnapokat, szülinapokat, évfordulókat, stb. Közben a gyerekek jól elvoltak mellettem- egy darabig.

Rékának megint egyre gyakrabban fáj a hasa- vagy csak úgy mondja, már nem tudom eldönteni. Viszont az tény, hogy borzasztóan keveset eszik. Remélem ebben az évben ezen a téren is történik majd valami áttörés.
Gergőtől karácsonyra kaptam 2 db Nora Roberts könyvet. Imádom!!! És ezek közül az egyik egy trilógiának a 2. kötete, amit akkor nem figyelt. Mondtam neki, hogy nem baj, a többi kötet nélkül is jó szokott lenni a könyv, legalább is eddig ezt tapasztaltam. És ő most megvette hozzá a másik 2 kötetet is! Annyira kis figyelmes, nagyon örültem ennek a kis gesztusnak! (Meg a könyveknek is:)) Ezek után már aztán tényleg neki kell ülnöm olvasni igazán...
Különben ma már sokkal jobban vagyok, Réka sem köhög már annyira- ha valakit érdekel...

Nincsenek megjegyzések: