hétfő, január 05, 2009

Még egy rossz nap

Délután Zsuzsi meglátogatottminket. Amíg lefoglalta a gyerekeket, én teljesen utolértem magam itthon az elmaradt dolgaimmal.Este, amikor Gergő hazaért, rögtön láttam, hogy valami nincs rendben. Zsuzsival szegénnyel nem is nagyon foglalkozott- előre is elnézést kért tőle. Beült egy kád vízbe jó sokáig, aztán megágyazott, bebújt az ágyba és nézte a tv-t a sötét szobában. A szülei kereszttüzébe került megint, ugyanis apósom nem szeretné, ha anyósom is ott lenne majd a temetésen. Nem részletezem az egészet, a lényeg az, hogy anyósom most Gergőt hibáztatja ezért, és ezt olyan stílusban tette, amilyenben még nem hallottam. Gergő egyébként is egy nagyon érzékeny ember, nagyon tud szenvedni attól, ha összevész valamelyik szülőjével. És én most úgy gondolom, nincs igaza anyósomnak. Szegénykém nagyon maga alatt van, és én nem tudok okosat mondani neki. Csak odabújtam hozzá, hogy megnyugodjon kicsit. Nem tudom, tudott- e rendesen pihenni éjszaka, biztos zakatoltak a kerekek az agyában...

Este újítottunk a gyerekeknél az elalvással kapcsolatban: egyszerre fektettem le őket, és kisGergőt a rácsos ágy helyett befektettem Réka mellé a nagy ágyba. Hátha így nyugodtabb lesz az éjszakája, ha érzi, hogy van mellette valaki. És ha éjszaka fel is ébred, ki tud mászni az ágyból, ha éppen akar. Nem szeretnék még egy olyan visítós éjszakát, mint a mostaniak. Mesét meséltem nekik, amin kisGergő szépen elaludt. Olyan drága volt! Réka eléggé szenved szegénykém, még mindig hasmenése van és állandóan fáj a hasa. Érzem a kezemmel, hogy zuborog. Nem elég a diéta és a gyógyszer, amit adok neki, úgyhogy holnap megyünk a dokihoz...

Teljesen magamtól rájöttem,hogy kell az új fényképezőgépről letölteni a fényképeket! Legalább valami jó is történt ezen a mai napon...

2 megjegyzés:

Kriszta M írta...

jobbulást Rékának!

bogica írta...

Köszönjük szépen!!!