péntek, november 07, 2008

Rövid nap

Ez a nap olyan gyorsan eltelt, hogy ihaj! Pláne hogy délután játék közben elaludtam a földön a gyerekek mellett :D Aludtam pár órát, iszonyú jól esett.
Rékuval előszedtük a régi adventi koszorúkat, szétszedtük őket, és elkezdtünk valami újat létrehozni. Nincs még kész, de haladunk. Mivel az utóbbi időben általában késésben vagyok az ilyen előkészületekkel, gondoltam most tutira időben kezdem el a dolgot. Így már most jobban állok, mint eddig bármikor is.

Felbukkant egy régi barátnőm, és ez ráébresztette arra, hogy milyen egy lusta disznó is vagyok én. Már nem is emlékszem, mikor beszéltünk vagy váltottunk levelet egymással utoljára. Semeddig nem tartott volna ezt a kapcsolatot ápolni, néha egy telefont megereszteni vagy egy emailt megírni. Miért van az, hogy az ember sokszor csak halogat dolgokat? Annyira szeretnék ezen a rossz szokásomon változtatni! És fogok is...



Nincsenek megjegyzések: