péntek, november 28, 2008

Itt a hétvége

Ma a gyerekek szinte 1 pillanatra sem engedték, hogy a számítógép elé üljek, így teljes mértékben átadtam magam nekik, a gépet is kikapcsoltam. Mondjuk eddig sem hanyagoltam őket, de most valahogy nagyobb igényük volt rám, mint eddig. Sokat játszottunk, Rékával Micimackós maszkokat is gyártottunk, ő vágta ki őket az újságból. Nagyon ügyesen bánik az ollóval, bár ezt már azt hiszem írtam. Az ebédet Rékuval- pontosabban Zsebibabával- együtt csináltuk:)
Egy ideje sikerült megspórolnunk egy kis pénzt, és úgy örültem, hogy végre egy Karácsony és Szilveszter, amikor nem kell kiszámolni a manit. Hát korai volt az öröm, ugyanis Gergő elvitte az autót a 80000 km-es szervízre potom 40000 Ft-ért. Aztán meg kifizetett 1-2 függőben lévő dolgot, és a téli gumit még fel sem rakták:( Miért van ez így? Viszont a mobilszámlánk ebben a hónapban annyira kevés volt, hogy el sem akartam hinni. Gyorsan fel is hívtam anyut, mert erről eszembe ötlött, hogy valószínüleg nem hívtam fel annyiszor, amennyiszer általában szoktam. De már megint rosszkor időzítettem, éppen ügyelt, munkája volt. Rengeteget dolgozik, nem tudom, ki tudja-e pihenni magát néha napján...
Gergőnek szegénynek pocsék éjszakája volt, fél óránként szaladt a klotyóra. Hajnalban gyógyszert is kellett neki keresnem, és ha ő gyógyszert kér, akkor tényleg nagyon ramatyul van. Nem tudom mitől volt ez, csak reménykedek, hogy nem valami vírusfertőzés.

Nincsenek megjegyzések: