csütörtök, november 06, 2008

Újra Rékával:)

Délelőtt felhívtam 1-2 óvodát és bölcsődét a beíratkozás miatt a jövő évre. Azt tudom, hogy a beíratás tavasszal szokott lenni, de mivel mindenhol helyhiányról olvasok, gondoltam időben elkezdek szervezkedni. De túlságosan is korán kezdtem neki a dolognak, mert sehol nem lehet ennyire előre lefoglalni a helyet. Viszont február környékén nyílt napok lesznek az ovikban, bölcsikben, majd akkor újra kezdem a dolgot.
Telefonálgatás közben egyszer csak csönd lett: elaludt...


Délelőtt besütöttem a hajam, gondoltam produkálok magamnak valami újat. Le se írom, mennyi ideig szöszmötöltem ezzel, és aztán természetesen 10 perc múlva az egész kiegyenesedett. Bosszús lettem!
Ebéd után elvittem kisGergőt a gyerekorvoshoz, beadatni neki az agyhártyagyulladás elleni védőoltást. És az a hír fogadott, hogy ezentúl minden ilyen nem kötelező oltás beadatásáért 1000 Ft-ot kell fizetni! Miután maga az oltás sem egy olcsó mulatság! Nem igaz, hogy mi mindent ki tudnak találni, csak hogy megvágják az embert! Viszont most mégsem panaszkodhatok, mert nem kellett fizetnem:) Ugyanis nekem- vagyis a gyereknek- ezt az oltást már nyáron felírták, és egy ideje már az ő hűtőjükben pihent, csak eddig éppen mindig volt valami, ami miatt nem lehetett a picinek beadni.
Ahogy hazaértünk a dokitól, megérkeztek apósomék Rékával! Végre megint itthon van! Édes volt, annyira örült nekem! És persze én is neki. Rögtön produkálta magát, azonnal még kabátban elregélte az összes mondókát és éneket, amit tanult. Úgy hiányzott a kis hangocskája! Majd' megzabáltam, ahogy szövegelt!
Éppen csak meguzsonnáztattam kisGergőt, és vonultunk is Rékuval a zenebölcsibe. Már nagyon várta, annyira édi volt! Olyan aranyos volt! Megint jó hangosan énekelt minden dalt, kihallatszódott a hangja. Azt vettem észre, hogy a gyerekek közül szinte csak ő énekel. Nagyon jól érezte magát, ennek nagyon örültem!
Gergő ma végre hazajött! Utoljára kedden reggel találkoztunk, aztán 2x egymás után fent kellett aludnia Pesten. Nem is tudom milyen régen voltunk ennyi ideig egymás nélkül...

Nincsenek megjegyzések: