szerda, november 12, 2008

Kudarcok egy kis sikerrel fűszerezve

Azután, hogy tegnap kiborítottam az ebédhez a köretet úgy ahogy van, úgy odaégettem a tejet az új teflonos edényben, ahogy azt kell. Nem tudom mit csináltam rosszul, a régi edényben ilyen nem fordult elő, maximum kicsit megkapta az alját. De így most 4 liter tej ment a süllyesztőbe, olyan füst ízű és égett szagú lett:(
Ma almakarikákat szerettem volna szárítani sütőben dekorációhoz- mivel annyi van, hogy lassan ránk rohad. De ez sem sikerült, fekete lett és odaragadt a tepsihez: késsel talán majd le tudom vakarni onnan:(
Szóval mondhatjuk, hogy ez most nem egy sikerszéria. Ezért bosszúból:) elkezdtem kisikálni a fürdőszobát úgy ahogy van! Mindent, beleértve a csempe nagy részét is+ a lámpabúrát. És végre kipróbáltam egy új illatosító módszert (köszönet érte Andinak). Illóolajat kentem a villanykörtére, így az ott párolog, főleg ha fel van kapcsolva a villany, és meleg a körte. Nagyon kellemes illatot áraszt, nem erőset. Úgyhogy most barackillatú a fürdőszobám:)
Hátha holnap jobb passzban leszek...

Nincsenek megjegyzések: