szerda, november 19, 2008

Készülődés

Már a karácsonyra készülünk itthon:)
Megvan a terv, milyen karácsonyi ablakdíszeket csinálok, mindent előszedtem hozzá. Az adventi koszorún is már az utolsó simításokat csinálom, remélem holnapra már képet is tudok róla hozni. Megcsináltam az üdvözlő lapokat és borítékokat, a héten meg is írom őket. Lehet, hogy egy kicsit korán van még ehhez, de nem akarok úgy járni, mint tavaly: senkinek nem küldtem lapot, mert addig halogattam a dolgot, hogy kifutottam az időből.
Délelőtt felsöpörtem és felmostam a folyosót. Lefagyott az orrom, fülem, ujjaim, olyan hideg volt! Réka nem is maradt sokáig, kisGergő ott sertepertélt körülöttem végig. Azt hiszem elő kell bányászni már a kesztyűket is.
Ebédre túrógombócot csináltam, életemben először:) Jól sikerült, nekem legalábbis ízlett. A gyerekek is megették:) Estére elfogyott. Egy kicsit alaktalanok lettek, meg kínlódtam 1-2 dologgal, de a kedves fórumtársaimtól nagyon sok ötletet és tanácsot kaptam.
Este a gyerkőcök a hétvégi ajándék étkészlettel játszottak: el is tört a kis teáskanna. (Azt hiszem porcelán) Nem vettem észre, nem is lehetett hallani semmit, nem tudom hogy történt. A szobában voltam velük, én pakoltam a játékokat, ők játszottak. Nem volt semmi csörömpölés, csak kisGergő egyszer csak 3 darabban a kezembe nyomta a kis teáskannát. Majd megragasztom, de lesz hibája, egy kicsi rész belőle ripityára tört:(
Ja, Rékának pár napja van egy édes szava. Szoktunk ugye olyan hasonlatokat mondani, hogy "olyan valaki, mint a pinty." A pinty helyett mindig azt mondja, hogy PITTY. "Olyan álmos vagyok, mint a pitty.! Annyira édi:)

Nincsenek megjegyzések: