szerda, november 26, 2008

Apró dolgok

KisGergő mai produkciói:
Reggel, miután levettem a kis pelusát, elszaladt, és ahol nem láttam, odapisilt... Nem vettem észre, Réka árulta be. Nem volt gond, mert a járólapon történt az esemény, csak azért volt nekem érdekes, mert még sosem csinált ilyet. Hát végülis mindent el kell kezdeni 1x:D
Délután, amikor porszívóztam a szobában, csörgött a mobilom a nappaliban. A porszívó zajától ezt nem hallottam, csak egyszer odajött mellém a pici, és a kezembe nyomta a telefont. Megköszöntem neki, mert szokott időnként ilyet csinálni, hogy a kezünkbe nyomja a telefont meg a távirányítót. Tudja már, hogy az a felnőtteké:) Csak mikor a kezembe vettem, akkor vettem észre, hogy rezeg. Pedig ilyenkor általában fel szokta nyitni a telcsit, amivel fogadja is a hívást, de most nem! Ez is egy olyan dolog, amit még sosem csinált...
Este pedig- mondjuk beszélni még nem tud-, de jelezte, hogy bekakilt. Nagy rácsodálkozó hangokat hallatott, nagyokat nézett, és mutogatta a hasát. Onnan jött ki:) Lehet, hogy ezentúl szól majd, ha elvégezte a dolgát? Mondjuk nem is kell szólnia, szoktam érezni:D

Ma én is csináltam olyat, amit még soha: tejbegrízt. Pofon egyszerű, nagyon gyorsan elkészíthető, nem is értem, eddig miért nem csináltam ilyet. Ráadásul nagyon finom lett. Mind a 2 gyerekem úgy bevágott 1-1 hatalmas tányérral, hogy csak néztem! Mondjuk kisGergő elaludt az etetőszékben, miközben adagoltam szét a kaját, de neki aztán csináltam frisset, amikor felébredt.

Ma megtörtént az 1. igazi nagy visítós veszekedés is közöttük. Ugyanazzal a játékkal akart mind a 2 játszani. Eddig is voltak néha harcok, na de most... Hajjaj!!! Ráadásul akkor éppen itt voltak apósomék is, úgyhogy megvolt a műsor is nekik. Természetesen megint pont akkor jöttek, amikor a legnagyobb rendetlenség volt itthon. De már nem is izgatom magam emiatt, iszonyú érzékük van az ilyenfajta időzítéshez!!! Na mindegy...

Délután elküldtem a gyerekek jellemzését Orsinak, amit majd a Mikulás fog felolvasni az ünnepségen dec. 5-én. Réku még hisz a Mikulásban, kíváncsi leszek, mit fog szólni a dologhoz, ha hallja, hogy a Mikulás mi-mindent tud róla:) Gergő telefonált, és mondta, hogy jövő hét pénteken is be kell mennie dolgozni. Hát nagyon elkeseredtem, mert akkor lesz a Mikulás ünnepség, és annyira készültem már, hogy együtt megyünk, és még akár fényképek is készülnek, de akkor sztornó az egész... Egyedül megyek a gyerkőcökkel, és nem lesznek képek. Mert gondolom- de majd utána kérdezek-, ki kell kísérni a kicsiket, amikor a Nagyszakállú szólítja őket. KisGergőt legalábbis biztosan. Ha így van, tuti hogy nem fogok tudni képeket csinálni:( Pedig már úgy elterveztem!!!!!!!:'(

Rékuci ma is sokat segített a takarításban. Végre sikálhatta az ajtókat, amiről már régóta beszéltünk. És nagyon büszke volt arra, hogy kiporszívózta egyedül a szobát:)

2 megjegyzés:

jociandi írta...

Igazi kis tündér segítőd van! (lehet, nekem is jobban menne szárnyakkal a takarítás).

bogica írta...

Na igen, legközelebb én is beöltözök:)