péntek, november 21, 2008

Fodrászkodás és kreatívitás

Levágtam Réka haját, szerintem kimehet így az utcára nyugodtan, nem olyan vészes. Vagy igen? Szegénykémnek növeszteni akartam nyár vége óta, de olyan kis rendezetlennek nézett ki mindig. Még sosem volt ennyire hosszú a haja, de most egy darabig nem is lesz:) Nem tűrt meg benne se csatot, pántot, semmit, így maradt az olló. Nagyon kis ügyes volt, nem ficánkolt közben, viszonylag türelmes is volt. A végén már nagyon mocorgott, de nem volt gond. Van még rajta igazítani való, de majd fürdés után megcsinálom.

előtte utána



Kreatív gyerekek:

Az én drága kis csemetéim estefelé kitalálták, hogy ha belelépnek az éthordós edényekbe, akkor tudnak "korcsolyázni". Nem tudom, melyikük volt az értelmi szerző, de nagyon aranyosak voltak!












Nyáron vettem egy tejforralót. Annyira beleszerelmesedtem, hogy megvettük. Használtam már egy párszor, de még annál is többször esett le a kőre kisGergő jóvoltából. Az 1. lepottyanás rögtön a használatbavétel 1. napján történt: Rögtön lejött róla egy kicsit a zománc kívülről. Aztán egyre több sérülést szenvedett, és tegnap megadtam neki a kegyelemdöfést: én vertem le a polcról, de úgy, hogy belülről jött le a zománc több helyen is. Azt mondták, így már nem nagyon lehet használni, dobhatom ki. De ha valaki máshogy tudja, szóljon! De nincs szívem kidobni, odaadtam a gyerekeknek. De lehet hogy visszaveszem és elhasználom másnak...

1 megjegyzés:

jociandi írta...

Én tutira kaspónak használnám!