kedd, november 18, 2008

Kedd van???

Olyan fura, hogy hétfőn jöttünk haza a hétvége után. Olyan érzés most, mintha elvesztettem volna 1 napot, mert már kedd van:)
Hiányérzetem volt, és rájöttem, miért: ma nincs zenebölcsi... Na, hogy mégis meglegyen a mai adag zenei betevőnk, egész nap a hétvégén kapott Halász Judit és ovis dalok mentek. Nagyon jópofák, Réka odáig van meg vissza. És közben én is nosztalgiázom egy kicsit:) Édes volt, ahogy ült a sarokban a kis sámliján, és énekelt mindent, még azt is, aminek nem tudta a szövegét. Persze mire elővettem a videókamerát, felállt és elment valami mást csinálni...

A gyerekek este együtt fürdenek mindig. És most egy annyira tündéri dolog történt! KisGergő megvilágosodott. Álltak mind a ketten a kádban, egymással szemben. KisGergő tekintete egyszer csak Réku kis micsodájára tévedt, és csak nézte, nézte, aztán odamutatott, még közelebb is hajolt, teljesen csodálkozó hangokat hallatott, rám nézett, "mondott" valamit, aztán visszafordult, aztán megint felém, aztán megmutatta magán az ő kis micsodáját... teljesen el volt képedve, hogy Rékának nincs olyan:) Hát azt a szituációt nem lehet leírni, azt látni kellett volna! Nagyon édesek voltak!!!
Kis picurkám estére már nagyon fáradt volt. Talált is egy kispárnát, aztán...

Nincsenek megjegyzések: