szombat, november 08, 2008

Már megint szombat van

Reggel megérkezett hozzánk Piroska- anyósom- , nálunk tölti a hétvégét. Ahogy megérkezett, Gergővel és a gyerkőcökkel elvonultak bevásárolni, én pedig otthon gyönyörű rendet varázsoltam a lakásban. Egy pár percig gyönyörködtem benne, gondoltam hogy nem fog sokáig tartani ez az állapot:( Ahogy megjött a kis csapat, ebédeltünk gyorsan és elvonultunk a Malomba a szokásos kézműves foglalkozásra. KisGergő gyalog jött, azt hiszem lassan elhagyhatjuk a babakocsit: nem kell neki:) Így vagyunk 2 napja a cumival is: állandóan kitépi a szájából és elhajítja jó messzire:) Este már az alváshoz sem kellett!!! Amíg Réka Piroskával őszi gyümölcsöket formázott só- liszt gyurmából, addig én és a 2 Gergő ajándékot vettünk a pici lánynak névnapjára: hétfőn lesz.Anyósom fel is köszöntötte gyorsan este, a napján úgysem tudja.



Gergő lemosatta az autót is, persze hogy elkezdett zuhogni!
Este a kacsa jó sokára lett kész, de megérte rá várni!!! Isteni finom lett!!!

Nincsenek megjegyzések: