vasárnap, október 05, 2008

Vasárnap

Reggel megtörtént az, ami eddig még soha! KisGergő, amikor felébredt, nem kezdett el sírni, ahogy szokott, hanem szépen elfoglalta magát a kis ágyában. Nyomkodta azt a kis zenélőjét, amit 5 hónaposan kapott Karácsonyra, de eddig még soha nem használt. Hallottam, hogy szöszmötöl, és folyamatosan ugrásra készen feküdtem, hogy menjek, amikor már muszáj, de nem kellett felkelnem!!! Több mint fél óra eltelt így, és csak FÉL 9-KOR kellett átmennem! Azt hittem, rosszul látok, amikor az órára néztem!

A mai program: ebéd anyósomnál Tiszakécskén. Réka kijelentette, hogy szép ruhába szeretne menni. Amíg nincs nagyon hideg, ennek nincs is akadálya.

Ezt a képet Andinak ajánlom- a ruhát Réka tőle kapta.







Ebédre- többek között- őzlábgomba volt. Még soha nem ettem ilyet, nagyon finom, különleges íze van.

Ebéd után az udvarban. A háttérben éppen a homokozó téliesítése történik. Réka itt nem éppen boldog- ugyanis a fényképezés miatt csak kicsit löktem meg a hintáját.





Gergő sziesztázik:)









A mai kor gyermeke lefekvés előtt:-)







Jó éjszakát!

Nincsenek megjegyzések: