hétfő, október 13, 2008

Fog és láz

Gergő már reggel 5-kor elindult dolgozni. Vitte magával a számítógépet, hátha ki tudják deríteni, hogy mi baja lehet. Délutánra ki is derült, hogy az alaplapot kell benne kicserélni, amit azonnal be is szereztek. Ez viszont azzal jár, hogy megint mindent újra kell telepíteni. Remélem sikerül rendesen lementenie az én dolgaimat is, nem úgy, mint a múltkor:)
Drága férjecském a telefontöltőjét is elhagyta, vagy az isten se tudja, hova tette. (De az is lehet, hogy kisGergő a ludas a dologban.) Úgyhogy most azt is be kell szerezni.

KisGergőnek volt tegnap egy időszaka, amikor iszonyúan sírt, nem volt hajlandó ebédelni, és egyszerűen nem lehetett megnyugtatni. Az egyik ilyen nagy tátott szájas ordítás alkalmával belátást nyertem a kis szájába. És azt láttam, hogy alul a bal oldalon iszonyúan meg van dagadva az ínye. Láttam rajta egy kis fehér pöttyöt is, úgyhogy valószínűleg az a kis fogacska hamarosan ki fog bújni. Ma is levágott ilyen ordítást, és látványra olyan volt, mintha már kibújt volna a foga, viszont tapintásra egyáltalán nem tart még ott a dolog. Pár nap kérdése csak, átszakad az íny, és vége az ilyen iszonyatos ordításoknak. (Remélem.)

Rékával új korszakot nyitottunk:) Ugyanis- az ő kérésére-, nem kapott előző éjszakára pelust. Volt már 1-2 ilyen pisi-mentes éjszakánk, de mivel ez a dolog már az ő kérésére történt, szerintem lassan el fogjuk hagyni végleg. A másik dolog pedig az, hogy már egy ideje le szeretnénk szoktatni a csőrös pohárról. Tud rendes pohárból is inni, de valahogy nagyon ragaszkodik a másikhoz. Az apjával vettek tegnap egy szép kis műanyag poharat- ő választotta-, és azóta már csak abból megy az ivászat. Az éjszakai vizét már kiteszem a nagy asztalra, mert az ágyában felborulna. Ma hajnalban- 2.22-kor-jött szólni szépen, hogy szomjas, aztán elvonultunk pisilni, és vissza az ágyba. Mondjuk harcoltunk egy kicsit, hogy közénk nem jöhet, de aztán az is elrendeződött.
Egyszóval nagyon ügyi volt.
Mivel sajnos mostanában nemcsak hogy keveset eszik, hanem sokszor egyáltalán nem, szigort vezettem be: nincs tv, édesség és szörp. Ez a második nap, szépen be is tartjuk a dolgokat, és érdekes módon nem vinnyog a tv-ért és a többi dologért sem. Tök jó! Ma ugyan már mondta színezés közben, hogy zavarja, hogy olyan nagy csönd van, erre beüzemeltem nekik a rádiót. Nagyon tetszett nekik, főleg kisGergőnek. Ennyit még nem táncolt a kis drágám, mint ma.
Délután-miközben altatni próbáltam kisGergőt-, Réka elaludt a szobánkban. Fura volt, mert nagyon nyűgös volt előtte, nem szokott ilyen lenni, és aludni sem szokott napközben. Sokat aludt, felébredt, nyűglődött, babusgatni kellett, megint elaludt. Ekkor már melegnek éreztem a kis fejét. Az eredmény végül este fél 6-ra 38.4 lett. (Mármint láz.) Gyorsan kúpot kapott, ami 2 óra alatt teljesen rendbe hozta. Mintha semmi sem történt volna. Mire Gergő hazaért, már olyan volt, mint szokott lenni. Majdnem sírtam, mikor megláttam, mit mutat a lázmérő. Mi baja van szegénynek? Mikor fog végre rendbe jönni? Olyan, mintha folyamatosan lenne benne valami vírus, ami egyszer ezt, egyszer azt a bajt okozza. De nem tűnik el. Egy kicsit izgulok, mi lesz hajnalban, belázasodik-e megint.
Ja, különben délután a 2 gyerek egyszerre ébredt fel, ez külön jó dolog volt, mondhatom. Egyik a láza, a másik a foga miatt visított. Ahhoz képest elég jól bírtam...

Nincsenek megjegyzések: