csütörtök, október 09, 2008

Most meg kisGergő...

KisGergőnél éjszaka és hajnalban 2x kellett pelust cserélni. (Általában 1x sem kell) De mára hasmenése lett a kis drágámnak, isten tudja mitől. Hát persze, mert ma vittem dokihoz, hogy beadják neki az agyhártyagyulladás elleni védőoltást. De így nem kaphatta meg-majd ha teljesen egészséges lesz. Csak az a baj, hogy lassan 2 hónapja húzódik ez az oltás dolog, mindig közbejött valami. Vagy megfázott, vagy Réka volt beteg, és féltem, hogy benne is lappang valami, vagy éppen elutaztunk, vagy a doktornő volt szabadságon, vagy hónap végén már nem nagyon volt rá pénzem, vagy egyszerűen csak elfelejtettem. De arra nagyon jó volt ez a kis időhúzás, hogy mivel időközben megváltoztak a jogszabályok, át tudtam íratni a receptet, és így sok 1000 FT helyett csak kevés 1000FT-ért válthattam ki az oltóanyagot:) Már ez is valami.

Délután Rékát zenebölcsibe vittem, már nagyon várta ezt a napot. Most nem produkálta annyira magát, mint a múltkor. 1 képet sikerült csak csinálnom, mert időközben táncoltunk- vagy legalábbis körbe-körbe sétáltunk-, így más helyre kerültünk, nem rohangáltam vissza a táskámhoz. Olyan kis gyámoltalan szegény néha. Amikor pl. hangszert kell választani, szinte ő az 1. aki ott terem a kosárnál, és mégis ő választ utoljára. Totojázik a kis drágám, aztán mivel a többiek egy kicsit erőszakosabbak, mint ő, elé tolakodnak, ő meg szépen előre engedi őket. Valahogy meg kéne rá tanítani, hogy legyen egy kicsit élelmesebb:)

A tanításról jut eszembe. Mostanában figyeltük meg, hogy Réka az R betű helyett L-et mond. Mostanra már gyönyörűen tudja ropgtatni az R betűt, viszont szinte kívétel nélkül minden L helyett R-et mond. Akkor is, ha nem kell. (Pl.ablak-abrak, apánál-apánár, olvas-orvas...) Különben nagyon szépen el tudja mondani a "Répa, retek, mogyoró..." kezdetű mondókát. Olyan édes!

Egyébként kezdem érteni, miért nem szeretik nagyon a munkáltatók a kisgyerekes munkaerőt...:)

Nincsenek megjegyzések: