péntek, október 10, 2008

A nagy semmi

Szeretem azokat a péntekeket, amikor Gergő itthonról dolgozik. Ilyenkor mindig olyan érzésem van, hogy szombat van. És este tudatosul igazán, hogy szombat igazából még csak holnap lesz. Ez tök jó!
KisGergő már jobban van, de még diétáztatom. Most én kezdek lerobbanni, tegnap óta fáj és kapar a torkom. Mondhatom nagyon örülök ennek így a hétvégén.

Jaj, még nem is írtam: amíg a kórházban voltunk Rékuval, kisGergő megtalálta az 1 hónapja eltűnt cumiját- ami helyett újat kellett venni, mert még egyenlőre nem tud létezni nélküle. Bosszantott a cumi eltűnése, mert biztos voltam benne, hogy itthon tűnt el, és azóta már annyiszor de annyiszor rámoltam meg takarítottam. Örök rejtély marad, hogy hová rejtette el, mert anyósom egyszer csak meglátta a kezében. Nagyon kis haramia!

Nincsenek megjegyzések: