csütörtök, október 30, 2008

Torna

Teljesítettem a tervet!! Miután kisGergő délelőtt elaludt, belevágtam a dologba, és elkezdetem tornázni "Alexandrával". Édes volt Réka, csinálta velem egy darabig a gyakorlatokat, amíg meg nem unta. Nem tudtam végig csinálni, mert időközben a picur felébredt, de így elsőre elég is volt. Nagyon jól esett, teljesen kidöglöttem... Ahhoz képest, hogy mindezt tavasz óta tervezgetem, nem is tartott sokáig a megvalósítás:D Vagy igen?

Délután fél 3-kor úgy besötétedett, mintha már legalább este 6 óra lenne. Villany nélkül semmit nem láttunk a szobában. Azt hittem, minimum egy fergeteges vihar lesz, ennek ellenére csak egy kis eső esett. Aranyosak voltak a gyerekek: kisGergő az üveget csapkodva sikítgatott az erkélyajtónál, Réka meg még a kisszékét is odavitte, ülve nézte a felhőket. Képet nem tudtam csinálni, lemerült az elem:(

Fodrászasszony nagy munkában Orsi hajával:


Nincsenek megjegyzések: