kedd, október 28, 2008

Tökfaragás

Reggeli után elmentünk sétálni. Az eső éppen elállt, úgyhogy eső ellen felszerelkezve indultunk neki a nagy útnak. Azért nagy út, mert a piacra készültünk elsősorban tököt venni, amit majd kifaragunk. A piac pedig viszonylag messze van, ilyen távolságra ritkábban megyünk. A hatalmas piacon csak egyetlen helyen volt tök, de legalább nem mentünk potyára:) Utána Posta, Univer, DM, kisbolt... Nem csodálom, hogy Réka már nyűglődött egy kicsit. De muszáj volt ennyi helyre elmenni, mert ma Gergő nem jön haza, nem tudok vele megvetetni dolgokat hazafelé.
Először is a gyerkőcök szépen lemosták a csodaszép tökünket, aztán Réku cerkával megpróbált rá arcot rajzolni:

Végül is tollal sikerült Rékának rajzolnia a tökre, aztán megszületett a javított változat is általam:

A munkálatokban Réka sajnos nem nagyon tudott részt venni. Késsel csak én faraghattam, a belsejét meg csak egy ideig volt kedve kiszedegetni. Aztán megszületett a mű:


Kitettük az ajtó elé, este pedig be is üzemeltük:

Más: KisGergő délután 4 előtt elaludt:
Ahogy megcsináltam ezt a képet, felálltam, hogy vízszintbe helyezzem a gyereket. De még mielőtt odaértem volna, kicsi fiú eldőlt...Szegénykém nem esett le, kapaszkodott a párnába, félig lelógott az ágyról. Viszont a képen látható hangfal eldőlt, és- immár nem először- lejött róla még egy réteg festék. A fal sem lett szebb tőle:-( De a gyerek utána legalább úgy elaludt, hogy fél 7-kor nekünk kellett ébreszteni, mert már fürdés idő volt. Alig bírtuk felrázni!!! Ehhez képest meglepő módon fél 9-kor már aludt. Na de most az a kérdés, meddig fog aludni...

Nincsenek megjegyzések: