hétfő, október 20, 2008

Laza nap

Nagy tanítja a kicsit.











Alszik a kis haramia...












Mostanában kisGergőnek is van 1-2 nyavajája. Először is már jópár napja észrevettem a kis bőrén egy adag piros pöttyöt- ahol a pelus széle kicsit dörzsöli is -, és ezt nagyon vakargatja. Azt hittem elmúlik. A végén még dokihoz kell menni emiatt. Estére minden esetre bekentem gyógykenőccsel. Másodszor pedig azt vettem észre, hogy koszmósodik a kis feje. Sose volt ilyen baja picinek sem, és érdekes módon ugyanúgy, mint Rékánál, 1 éves kora után jön elő ez a probléma. Azt hittem, megússzuk ezt a dolgot, de nem.
Volt ma egy kis balesete is a kis drágámnak: Réka ráncigálta, és ő ettől elesett. Felszakadt az alsó ajka, ami nagyon vérzett. Fájni nem nagyon fájhatott neki, mert csak kicsit ordított.
Ja, és még egy aranyos dolog a vacsoráról. KisGergő nem akart vacsizni. Csináltam neki kis májkrémes kenyérfalatkákat, de nem kérte, és amennyit csak bírt, beletuszkolt az asztalán található cumisüvegének a kupakjába. Kár, hogy nem fényképeztem le:(

Nincsenek megjegyzések: