szerda, október 01, 2008

Az első



























Ez az 1. bejegyzésem az új blogomba!
Az irományaim főszereplői:
-a 3 éves kicsi lányom-Réka
-az 1 éves pici fiam-kisGergő
-és az immár 30 éves drága férjem-Gergő-lesznek.
A nap nagy történése ma az volt, hogy KIPIHENTEN ÉBREDTEM!!! Másnak ez lehet, hogy nem nagy dolog, de nekem óriási! Tegnap este már fél 9-kor bezuhantam az ágyba, és ott is maradtam. A gyerkőcök sem ébresztettek annyiszor, amennyiszer általában szoktak, mintha csak érezték volna, hogy anya most nagyon fáradt. Reggel ugyan próbára tettek, de így kipihenten legalább volt a dologhoz több energiám. Ugyanis reggelinél Réka kiborította a tejbeáztatós gabonapelyhét magára, asztalra, székre, asztalra..., és miközben ezt takarítottam fel, kisGergő a virslis tányérját söpörte le az asztalról-természetesen virslivel együtt. A reggeli így egy kicsit kudarcba fulladt, de sebaj. Ez legyen velük a legnagyobb problémám ...
Elvan a gyerek, ha játszik.....

Nincsenek megjegyzések: