csütörtök, augusztus 27, 2009

Orvosok...

Tegnap Gergő beszélt az urológiával- kis Gergő miatt ugyebár. A gyerekorvos azt mondta, csak délelőtt van rendelés, ezért menjünk oda jó korán, hogy hamar sorra kerüljünk, és nem kell beutaló. Ehhez képest délután is van rendelés- aminek nagyon örülök, mert akkor nem kell hiányozni a bölcsiből-, és hiába megyünk oda akármilyen korán, nem fogadnak, ha nincs időpontunk. Gergő azt elfelejtette megkérdezni, hogy kell-e beutaló, de annak fényében, hogy az összes többi infó nem fedte a valóságot, amit a gyerekorvostól kaptam, tutira kell. Tehát 3-ból 0 találat. Jó, mi?
Ja, és még az volt egy érdekes momentum, hogy mi ugyebár péntekre szerettünk volna időpontot, hogy hétvégén tudjam otthon kezelni a kicsit, ne frissen a "művelet " után menjünk a bölcsibe, hanem pár nap pihenő után- ha egyáltalán lesz művelet. Erre azt mondta az asszisztensnő, hogy nem ajánlja azt az orvost, aki pénteken rendel, inkább máskorra adná azt az időpontot. Ez milyen már???
Ma én is voltam a háziorvosomnál, a gyerekek derekasan elkísértek kismotorral és rollerrel. Nagyon elfáradtak az úton, mert nagyon meleg volt, és sokat is kellett menni, így ígértem nekik egy fagyizást estére. KisGergő egyébként egyre ügyesebben nyaldos:) Mármint fagyit. Hamar végeztünk a dokinál, kaptam egy beutalót a tüdőgondozóba. Kivizsgáltatom már magam allergia ügyben, ez már nem állapot, amiben mostanában vagyok. Annyira szenvedek, hogy el se tudom mondani. Remélem ez csak egy időszakos dolog, nem tart életem végéig, mert akkor nekem annyi... Attól függ, mire lettem allergiás így hirtelen...

Nincsenek megjegyzések: