szombat, augusztus 22, 2009

Allergia

Engem is utolért a vég: allergiás lettem. Orvos még nem látott, de ez tuti allergia. 2 hónapja állandóan fújom az orrom, ami már tiszta seb:( Reggel- este totál el vagyok dugulva, és most már hajnalban is arra ébredek, hogy nem kapok levegőt. Viszket a fülem, a szemem, néha a torkom is. A szemem tegnap még be is volt dagadva. Mára is jutott egy kis újdonság: tele lett a dekoltázsom kiütéssel. Nem viszket, vagy ilyesmi, és olyan, mint amikor a melegtől pöttyösödik kis az ember, de hát nekem ilyen soha nem volt az életben! Ez vajon a korral jár?:)

2 megjegyzés:

erikaholland írta...

Szia Bogi.
Minél hamarabb menj el az orvoshoz, hogy tudjanak adni rá valamit, vagy megnyugtassanak, hogy mégsem az. Én ajánlanám az orrspray-t esténként, legalább nyugodtabban aludnál.
27-étöl egy hétig Kecskeméten vagyunk, tartsd nyitva szemed, és én is leskelödök.
puszi Erika

bogica írta...

Szia Erika!
Hát igen, az lesz, megyek dokihoz, de addig is várom a csodát, hátha egyszer csak elmúlik magától:)
Jaj de jó, itt leszel, akkor majd figyelmesebben nézelődök, mint szoktam.
Jó utat!!!!