kedd, augusztus 25, 2009

Családlátogatás

Délután 3-ra jöttek az ovódából az ovónénik családlátogatásra. KisGergő éppen előtte aludt el, így ő kimaradt a buliból. Mikor beléptek a lakásba, rögtön rákérdeztek, hogy itt nem a Molnár Lajosék laktak-e (előző lakó), 6-7 évvel ezelőtt. És igen! Csak ismerős volt nekik a lakás:)
Réka éppen befejezte a színezgetést, és egy cicát rajzolt, amit szintén kiszínezett. Nagyon odáig voltak meg vissza, mert szépen rajzolt, és ki sem ment a vonalból színezés közben. Látták a hűtőre kitett rajzait is. Már "el is döntötték", hogy az ő rajzait biztos fogják rajzpályázatokra küldeni:) A kanapén telepedtünk le. Hívták Rékát is, üljön közénk, de ő azt mondta, most nem tud menni, mert be kell fejeznie a színezést. De ahogy befejezte, jött is. Nagyon aranyosak voltak az ovónők, beszélgettek Rékával. Úgy vettem észre, Rékának is szimpatikusak voltak, mert elég hamar feloldódott, és csacsogott velük. Tetszett nekik nagyon, hogy milyen választékosan beszél, szép, kerek mondatokban. Na meg persze odáig voltak a kék szemétől:) Réka mindenre talpraesetten válaszolt, nagyon büszke voltam rá!!!
A beszoktatást szeptember 21-én fogjuk elkezdeni, de előtte már vihetem délelőttönként. Amikor jó idő van, és kint vannak az udvaron játszani, ő is felfedezheti majd a kinti játékokat. Megbeszélték Rékuval, hogy majd ha kicsi fiú már beszokott, leadjuk őt a bölcsiben, mi meg megyünk játszani egy kicsit az ovi udvarára. Kicsi lány nagyon beintult ettől a tervtől:)
Az ovitól is kaptam rengeteg kitöltendő nyomtatványt, mint a bölcsitől. Lesz egy kis írogatni valóm. Na meg majd orvoshoz is kell ovi előtt menni...
Ja, csak hogy nehogy minden szép és jó legyen: amikor éppen megdícsérték Réka szép fülbevalóját, akkor vettem észre, hogy a felőlem lévő oldalán hiányzik a fülbevaló a füléből!!!! Hirtelen nem találtam sehol, de még utána sem:( Most este van, de még mindig semmi:( Nem tudom, mióta nincs a fülében... Szombaton tutira megvolt. Attól félünk, hogy ha fürdésnél esett ki tegnap, lehet hogy lefolyt a lefolyón, amikor engedtük le a kádat. Gergő tiszta ideg, én annyira nem. Valahogy biztos vagyok benne, hogy meglesz. Anyósomtól kapta szülinapjára, még csak nem is használja régóta. Annyira bosszantó!!!!!!

Nincsenek megjegyzések: