csütörtök, április 09, 2009

Hurrá!!!

Ma megkaptuk a levelet: RÉKÁT FELVETTÉK AZ OVIBA!!!!! Úúúúgy örülök!!!!! Júniusban lesz az 1. szülői értekezlet. Akkora megkönnyebbülést érzek most! Már csak a bölcsi miatt kell izgulni...
A változatosság kedvéért a gyerekek ma reggeltől estig kint voltak a folyosón. Mivel már tavaszi szünet van, a szomszéd gyerekek is itthon voltak már kora reggeltől. Volt nagy hangzavar egész nap! De annyira jó! Nem szól tévé, se rádió, nincs bekapcsolva a számítógép, egész nap csak a gyerekek csivitelését hallgatom. Az ajtó egész nap nyitva, jön be a friss levegő. Mondjuk van amikor rohangálok rendesen: kisGergő kint dekkol az erkélyen, csodálja az autókat, közben Réka a szomszéd fiúval labdázik lent az udvaron. Nem szeretem egyiküket sem egyedül hagyni, pláne a picit az erkélyen.
A tegnapi gyerek és csomagcipeléstől iszonyatos izomlázam lett mára. Erre most jól rádolgoztam: ablakot pucoltam, fúggönyt mostam és vasaltam... Nagyjából kész is lettem mindennel.
Délután kisGergő oltást kapott a tüdőgyulladás ellen. Nagyon jól viselte!!!! 1 lélegzetvételnyit sírt csak. Viszont estére hőemelkedése lett, nagyon remélem hogy nem betegség miatt. Nem is aludt egész nap, úgyhogy az este eléggé visítósra sikeredett:(
Az oltás után épp' hogy elindultunk volna, jött egy nagy zuhé. Álltunk az eresz alatt és vártunk. Aztán mikor már nem esett nagyon, elmentünk fagyizni, megígértem Rékának. Csak akkor még nem esett... De már nem tudtam elnapolni a dolgot, menni kellett. De így az eső után nem tudtunk leülni a padra, ahogy eredetileg terveztem, menet közben nyalakodtak a kicsik. KisGergő most fagyizott először tölcsérből teljesen egyedül. Nagyon vagány volt, állandóan fejjel lefelé lógatta maga mellett a fagyit, nem is értem, hogy nem pottyant ki belőle ki a gombóc. A pofijáról és a ruhájáról nem is beszélek:)
Csináltam pár képet a gyerekseregről, majd felteszem!

3 megjegyzés:

Gizi írta...

Bogcsika!

Nagyon Sok Boldog Szülinapot Kívánok Neked!!! Legyen csodálatosan szép ez a napod!!

Millió puszi Gizi

Névtelen írta...

Szia Orsi vagyok! Gondoltam olvasgatok, mi a helyzet veletek... Hát, látom, nem tudok meg naprakész információkat rólatok :)))
Azért annak, hogy Rékát felvették az oviba, örülök.
Sok pusz nektek!
Orsi

Gizi írta...

Bogcsika merre jársz, mi van veletek??? Már nagyon aggódom nem szoktál ilyen sokáig elmaradni. Puszillak benneteket, és reméllem nincs semmi baj.
Gizi