csütörtök, április 09, 2009

Április 8. szerda

Borzasztó későn feküdtem le este-éjjel-, így sikerült iszonyatos fejfájással ébrednem. Hurrá! Viszont az vígasztalt, hogy a gyógyszer nagyon hamar hatott. Ahogy kicsit kitisztult a fejem, észrevettem, hogy Réka gyógyszere elfogyott, tegnap elfelejtettem kiváltani a receptet. Így délelőtti séta gyanánt elvonultunk a patikába.
Délután végre eljutottunk a nagy játszótérre. Ott utoljára ősszel jártunk, a gyerekek nagyon élvezték. Van ott 2 nagy csúszda is: egy kacskaringós és egy egyenes. KisGergő szívbaj nélkül mászott fel mindkettőhöz, holott még sosem csúszdázott úgy igazából, nekem viszont majdnem megállt a szívem minden egyes felmászásnál, mert olyan volt, mintha megbillent volna és leesne a felmászó részen. Nagyon tetszett neki:) Rékánál annak idején beletelt egy kis időbe, amíg magabiztosan kezdett el mozogni a csúszdánál. KisGergőnél ez pár másodperc volt:) Az egyenes csúszda elég meredek, jól begyorsul, Réka annak idején sokáig félt tőle az 1. csúszás után. Kicsi fiún láttam, hogy arcára fagyott a mosoly a csúszás végén, de őt nem hatotta meg a gyorsaság, gyorsan csúszott ott még párat!
Játszótér után elmentünk bevásárolni a vacsorához. Pici fiú elaludt a bevásárló kocsiban ülve... Nagy gondban voltam, mit is csináljak: kicsi alszik, min. 10 kg-ot nyomott a szatyrom -jól bevásároltam-, és ehhez még ott volt a kis motorja és a homokozós szatyor... És akkor belevágtam. Egyik karomon a 12 kg-os gyerekem, minden más a másik kezemben. Réka robogott melletünk az ő kismotorján: legalább rendes tempóban haladtunk. Azt hittem sosem érünk haza!!!! Hát így van ez, amikor kicsi fiú nem akar aludni napközben:)
Gergőnek sikerült megszereznie a SIM-kártyát!! Így megint van telefonja, ami a régi számán fut.

Nincsenek megjegyzések: