szerda, április 08, 2009

Április 4. szombat

Úgy volt, hogy ma Gergőnek Pestre kell mennie dolgozni, ha megkap egy bizonyos emailt. Azt terveztük, hogy engem a gyerekekkel levisz anyósomhoz, ő pedig dolgozik, aztán majd másnap értünk jön. De aztán nekem annyira de annyira nem volt kedvem menni, hogy végülis csak a gyerekek mentek:) Így egy kis "nyugalmam" lett, és elkezdtem megint utolérni magam a munkában. Ugyanis az utóbbi 1-2 nap azzal telt, hogy délelőtt a homokozóban dekkoltunk ebédig, aztán délután meg mentünk sétálni a Főtérre, és bevásároltunk. Otthon aztán játék odakint a házbéli gyerekekkel, így igazából csak fürdésre értünk a lakásba. Fura, de alig 2 nap alatt annyi tennivaló halmozódott fel, hogy az elképesztő!
Mikor Gergő hazaért, főztünk egy gyorsat, aztán beültünk egy tál szotyival dvd-zni. Élmény volt fényes nappal lövöldözős "felnőtt" filmet nézni:D Különben a Bourne-relytélyt néztük meg, én még nem láttam. De nagyon tetszett!!

Nincsenek megjegyzések: