kedd, április 07, 2009

Ápr. 2. Csütörtök

Délután sokkal előbb elindultunk a zenebölcsibe Rékával, mint szoktunk, mert volt 1-2 elintézendő dolgunk. Többek között visszamentünk a "pizsamás" nénihez kicserélni a pizsamát, de sajnos nem volt még 1 összekutyult méretű csomag, így azt sajnos nem kaptunk, viszont kaptunk helyette hálóinget!!!! Hát én annyira örültem ennek a cserének, ugyanis eddig meg hálóinget kerestem mindenhol Rékának, de nem találtam az ő méretében. Úgyhogy végülis sikerrel zárult a csere-bere akció:)
Aztán irány a Posta, utána meg leültünk a Főtéren egy padra kürtös kalácsot majszolni. Gyönyörű tavaszi idő volt!!!! Réka etette a galambokat, magához édesgette őket, aztán meg úgy elkergette őket, hogy ihaj!!! Kiabálva, nevetve, sikítva kergette a madarakat, kb. mint aki kiszabadult a bolondok házából:) Annyira drága volt! Fájt már az arcom a sok mosolygástól, komolyan!
A zenebölcsiben még soha nem voltak annyian, mint ma. Olyan volt a terem, mint egy felbolydult méhkas. Az összes gyerek rohangált, visongott, teljesen fel voltak pörögve. Mikorra elkezdődött a foglalkozás, addigra nagyjából lenyugodtak. Most nem öltöztettem át szoknyába, és nadrágba jött a kicsi lány, nem is volt kedve táncolni pörgős szoknya nélkül...
Hazafelé menet megvolt a csúszkálás a kilóméter-kövön, ebben az évben az első, szép rucinak annyi. De nem baj, majd kimosom.
A mai napon lépten nyomon ismerőssel találkoztam, állandóan meg kellett állni. Otthon Réka lent ragadt az udvaron, mert lent voltak a többiek is, és ezennel elekezdődött a tavaszi idény, most már majd minden nap ez lesz: kintlét a folyosón, az udvaron, sírás ha fel kell jönni... De nem baj! Ebben az időszakban ez a szép!!!!
Fürdés után:


Nincsenek megjegyzések: