szerda, április 08, 2009

Április 6. hétfő

Reggeli után vonultunk a gyerekekkel az orvoshoz: Réka még mindig köhög nagyon. Kiderült, hogy légcsőhurutja van, ami elég sokáig is elhúzódhat.
Utána mentünk a Malomba, megígértem, hogy veszek nekik új labdát, a régi már nagyon lapos lett. Réka kapott egy új cipőcskét is, annyira örült neki!
Otthon megcsináltuk a reggel előkészített túrógombócot, jól sikerült. Utána virágokat ültettem a virágládákba, télen kipusztult belőle minden. Ezzel jó sokáig elszöszmötöltem, de nem tudom, minek, Réka azonnal letört a legszebb, virágzó növénykéből jópár szárat. KisGergő is fog még alkotni velük valamit , ebben teljesen biztos vagyok, és hát ott a labda is, ami állandóan odapattan, ahova nem kéne. Na mindegy, legalább egy darabig szép lesz.
Estefelé az összes gyerek a házból a homokozóban tolongott, be sem fértek mind: 6-an voltak, plussz mi, 2 anyuka. (Mi persze homokozón kívül.) A gyerekek várat építettek- kisGergő inkább rombolta-, aztán meg saraztak egyet. Rékának ez újdonság volt, és érdekes módon kisGergőt valahogy nem kötötte le.
Szuper volt ez a nap is, csak baromira elfáradtam...

Nincsenek megjegyzések: