szerda, június 17, 2009

Gergő hobbija

Ez a hobbija már évekkel ezelőtt- pontosabban a gyerekek születése előtt- megvolt, csak ahogy jöttek a gyerekek, szünet következett. Egészen pár héttel ezelőttig. Mert újrakezdte ill. folytatta. Pici darabokból ragaszt össze bábukat, amiket aztán kifest. Jó szöszmötölős munka, de szeret vele bíbelődni. Én nem bánom, mindenkinek van valami, ami leköti, neki többek között ez. Kirámolta nekem a vitrint is, és az egyik polcra beköltöztette a kis bábuit. Ezek még nincsenek kifestve.:



Ezek már igen:

3 megjegyzés:

Névtelen írta...

Bogi, szerintem te a mi vitrinünkről írsz. ;)
Kriszta

bogica írta...

Kriszta! Biztos voltam benne, hogy erre a bejegyzésre majd reagálni fogsz valamit:)

Gonda Zoltán írta...

És bennem is biztos voltál?
Én csak örülök neki, ha újra bekapcsolódik közénk a férjed!