csütörtök, június 03, 2010

Hajfonat

Tegnap Réka iszonyúan büszke volt arra, hogy az ovónénik be tudták fonni a haját. Ezzel nekem is feladták a leckét: reggel nekem is ilyen frizurát kellett csinálnom. Most először csináltam ilyet, azt hiszem, még van mit gyakorolnom:) Emiatt viszont egy kicsit késésben voltunk reggel. Nem értünk olyan korán az oviba, ahogy szoktunk. De Réka ezt is vállalta, csak fonjam a haját. Ez azért nagy szó, ugyanis mi szoktunk elsők lenni az ovódában. És újabban ha nem mi vagyunk az elsők reggel 7-kor, akkor elkezd sírni és hisztizni. Ilyenkor vígasztalhatatlan. Ahogy belépünk az öltözőbe, rögtön rohan a csoportszobához bekukkantani, hogy ő lett-e az első. És ha nem, akkor vége a világnak... Na szóval ezért nagy szó, hogy ma reggel a késést is vállta az új haja érdekében:)

3 megjegyzés:

Anyucika írta...

Én nem mondtam volna rá hogy először csináltad.Szerintem meg nagyon szép lett!!!!Még nem túl hosszú,és szép selymes,és gondolom hogy ezért csúszik is a haja,így elég nehéz lehetett fonni.Én csillagost ötöst adok!!!!!!

bogica írta...

Köszike:)

Gizi írta...

Ilyen szép frizuráért nem is csodálom hogy bevállalta azt a kis késést!!! Nagyon ügyes vagy, szép lett ez a fonás.:)