kedd, április 19, 2011

Nyílt nap

Hétfőn nyílt nap volt Gergőkénél az oviban. Aranyos volt a kis drágám, nem nagyon produkálta magát, inkább csak mindig ott volt a közelemben. Nem foglalkozott a többi gyerekkel, csak nekem játszott. Nagyon élvezte, hogy ott maradtam nála. Na de amikor el kellett jönnöm 11 előtt, akkor aztán nagyon eltörött a mécses. Már kint voltak az udvaron, még meg akarta mutatni, hogy tud focizni. Meg is néztem pár rúgást, de aztán mennem kellett. Borzasztóan sírt:( Ma reggel is, amikor tudatosult benne, hogy ezen a napon én nem maradok nála, mint tegnap. Annyira sajnáltam szegénykét! Fényképeket nem csináltam, mert senki nem fotózott, nem akartam csak én kattingatni. Gyerekenként csak 1 fő mehetett, így Gergő kimaradt a buliból, amit nagyon sajnált ő is. Rékánál ilyen megszorítás nem volt, bár ott a csoportszoba is nagyobb, az tény. De szerintem az apukák is elfértek volna...

Nincsenek megjegyzések: